شیراز تقریبا در منطقه ایی از ایران قرار گرفته که آب و هوای خشکی دارد. این شهر در طول سال بارندگی زیادی ندارد و در سال شاید یک یا دو بار برف داشته باشید. تابستان ها گرم و خشک و در زمستان هم کمی سرد است. این شهر به گل و بلبل معروف است و اما این گل و بلبل کی در شیراز به اوج خود می رسد؟

بهار نارنج شیراز

 

بهترین زمان سفر به شیراز فصل بهار است و بطور خاص برای دیدن گل های بهار نارنج که عطری مدهوش کننده دارد بهتر است فرصت را از دست ندهید و زمان سفر خود را از هفته آخر فروردین تا هفته سوم اردیبهشت قرار دهید. همه میدانند که شیراز به اردیبهشت آن معروف است ولی اوایل اردیبهشت قطعا زمان بهتری برای دیدن سرسبزی و زیبایی های شیراز است. در این زمان تمامی درختان باغ ارم، حافظیه، سعدیه و تمامی باغ های شیراز سبز و با طراوت هستند.

نکات قابل توجه این این است که اگر قصد سفر به شیراز در بهترین زمان آن یعنی فصل اردیبهشت را دارید از قبل نصب به رزرو هتل و وسیله سفر اقدامات لازم را انجام دهید چرا که شیراز در این فصل بسیار شلوغ است.

برای بازدید از تمامی اماکن مهم شیراز شما حداقل به 3 روز زمان نیاز دارید که این زمان می تواند تا 5 روز هم اضافه شود.

بهار نارنج شیراز

در این فصل می توانید از بوی خوش بهار نارنج که از سردر بسیاری از اماکن زیبایی خاص خود را به شهر می دهد لذت ببرید و از گل های آن خریداری کرده و با خشک کردن آن در فضای آزاد دمنوش آرام بخشی را برای طول سال خود داشته باشید.

امیدوارم از شیراز در فصل اردیبهشت که به فصل بهار نارنج معروف است لذت کافی را ببرید.

 

بهار نارنج شیراز

 

 

تور شیراز زمینی تور شیراز با قطار تور شیراز از تهران تور شیراز ارزان تور شیراز نوروز تور شیراز اردیبهشت تور ارمنستان زمینی تور ارمنستان ارزان تور ارمنستان لحظه آخری تور ارمنستان از تهران تور ارمنستان آفری تور چابهار لحظه آخری تور چابهار آفری تور چابهار آبان 97 تور چابهار نوروز تور پوکت ارزانتور پوکت لحظه آخری تور پوکت نوروز تور پاتایا ارزان تور پاتایا آفری تور پاتایا نوروز